16 februari 2005

De ringde från P3

Hej!
Fick ett telefonsamtal till mobilen i måndags. Tjejen som vunnit chansen att
vara med i radioprogrammet Deluxe i P3 hade hoppat av och de undrade om jag
ville vara med istället (ni minns väl min mailväxling med det programmet som
slutade med att jag hamnade på deras reservlista).
Jag accepterade utan att tveka och de har nu skickat en tur och returbiljett
med tåget till Stockholm. Jag åker upp på fredag klockan 12, medverkar i
programmet, sover på hotell som de också bjuder på och åker hem klockan 10 från
huvudstaden.
Programmet börjar klockan 16.08 i P3, och "Flipp eller Flopp" som jag
ska vara en av tyckarna i börjar några minuter senare. Så slå på radio på
fredag, om ni saknat min pipiga stämma på sista tiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jubileum sedan jag började jobba idag

Idag är det den 14 juni. Den 14 juni började jag att jobba. Slutade gymnasiet den fredagen 11 juni och for iväg med min granne, för hans enm...