27 oktober 2008

Hjälp att köpa boken lättare

Redan nu finns en liten skara som kommit över min bok och läst den. Och antalet växer.

Många har tyckt det var lite krångligt att beställa boken via länken.

För att förenkla kan jag ta på mig att sammanföra eventuella beställningar och se till att boken kommer fram fortare och enklare.

Jag har t ex ett fåtal böcker kvar i hyllan hemma som den som inte kan vänta kan få bli med. Först till kvarn...

En bok kostar 188 kronor och beställer man direkt genom förlaget tillkommer frakt. Om jag bara lyckas räcka över boken personligen eller genom ombud, så ska jag försöka hålla frakten borta från priset.

Hör av er på mammablojaSnabel-Aoxvalley.com
(Ni byter givetvis ut ordet Snabel-A ovan mot tecknet @)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jubileum sedan jag började jobba idag

Idag är det den 14 juni. Den 14 juni började jag att jobba. Slutade gymnasiet den fredagen 11 juni och for iväg med min granne, för hans enm...